Uus Lamborghini Urus S

Elustiili määratlevad suutlikkus, luksus ja mitmekülgsus Lamborghini supersportmaasturis.

  • Uus Urus S saab 666 hobujõuni tõstetud võimsuse, mis on sama nagu suure jõudlusega Urus Performantel
  • 4,0-liitrine kahe turboülelaaduriga V8 arendab pöördemomenti 850 Nm
  • Parem kiirendus – 0–100 km/h 3,5 sekundiga, tippkiirus 305 km/h
  • Kuus sõidurežiimi pluss EGO-režiim tagavad kõige mitmekülgsema, mugavama ja sportlikuma supersportmaasturi kogemuse igasuguses keskkonnas
  • Spetsiaalselt Urus S-i jaoks kohandatud disain Lamborghini suure jõudlusega, kuid rafineeritud elustiili-supersportmaasturile – kõige edukamale mudelile Lamborghini ajaloos
  • Urus S ja Urus Performante – Lamborghini supersportmaasturi uus, kahest mudelist koosnev valik

Automobili Lamborghini teatab: Urus S1 on mantlipärija algupärasele Urusele, mis lõi luksussegmendis uue, supersportmaasturite niši. Urus S pakub suuremat võimsust koos luksusliku mitmekülgsuse ja esinduslikkusega, mis kinnitab tema seisundit kui Lamborghini ülimat elustiili-supersportmaasturit uue Urus Performante2 kõrval. See auto on mõeldud neile, kes otsivad maksimaalset sportlikku suutlikkust.

„Urus on saavutanud menu nende hulgas, kes otsivad argipäevasteks sõitudeks otsustavat kombinatsiooni kõige sportlikumast linnamaasturist ja Lamborghinist. Urus S sobib täiuslikult Urus Performante kõrvale nende jaoks, kes valivad suutlikkuse, luksuse ja mitmekülgsuse puhtaima ülevuse,“ ütles Stephan Winkelmann, Automobili Lamborghini juhatuse esimees ja tegevjuht. „Uruse äriline edu – seda on toodetud üle 20 000 – tõestab tema staatust esimese ja elujõulise supersportmaasturina. Urus S ainult tugevdab seda mainet.“

Luksuslik ja mitmekülgne suutlikkus

Topeltturboga V8-mootori võimus on tõstetud 666 hobujõuni3, mida on sama palju nagu sõsarautol Urus Performante. Sellega paranes ka massi-võimsuse suhe tasemeni 3,3 kg/hj. Kiirendus on samuti parem, Urus S läbib 0–100 km/h spurdi 3,5 sekundiga ja 0–200 km/h 12,5 sekundiga. Tippkiiruseks on 305 km/h, kiiruselt 100 km/h jääb Urus S seisma kõigest 33,7 meetri peal. Topeltturboga mootor arendab maksimaalset pöördemomenti 850 Nm vahemikus 2300 p/min kuni 6000 p/min. Ümberhäälestatud väljalaskesüsteem tuletab meelde, et see supersportmaastur on ehtne Lamborghini. Käivitamisel kostev heli on senisest iseloomulikum, kõigi sõidurežiimidega aga kaasnevad teravamad toonid.

Uruse adaptiivse õhkvedrustusega veermik tagab supersportliku sõidu nautimise, kuid ka sujuva juhitavuse teekatetel sõidurežiimides STRADA, SPORT, CORSA ja EGO. Maastikusõidurežiimides TERRA, NEVE ja SABBIA on aga vastavalt konkreetsetele nõudmistele silmapilkselt saadaval pöördemomendi ümberjaotamine ja kere tasakaalustamine. Urus S-i veermik on kalibreeritud täpselt samuti nagu Urus Performantel, pakkudes vajadusel optimaalset reaktsioonivõimet ja suutlikkust luksusliku igapäevase sõidunaudingu kõrval, mille kindlustavad Uruse täpselt häälestatud veermiku seadistused. Oma muljetavaldavalt mitmekülgsete sõiduiseloomudega mistahes teel ja mistahes tingimustes on Urus S ülim elustiili-supersportmaastur.

Disaini esinduslikkus ja tasakaal

Urus S-i juures võetakse kasutusele spetsiifilised rafineeritud disainitäiustused, mis toetavad tema sportlikku, kuid luksuslikku elustiiliisiksust, tehes supersportmaasturi esinduslikkuse väljapaistvaks mistahes keskkonnas. Lisavarustuse valik on märkimisväärselt täienenud värvide, viimistluse, velgede, disainipakettide ja eridetailide võrra, võimaldades isikupärastamist laial skaalal alates tagasihoidlikust stiilist kuni maksimaalse sportlikkuseni.

Esikaitseraua uues disainis paistavad silma viimistletumad jooned, selle osaks on ka uus mattmustaks värvitud roostevabast terasest põhjakaitse, mida täiendavad mustad triibud esivõrel. Viis täiendavat disainipaketti ühendavad kerevärvi, säravmusti ning läikivaid ja mattpinnaga süsinikkiust komponente, võimaldades luua Urus S-ile silmatorkavalt isikupäraseid lahendusi. Uus kerge värvitud süsinikkiust mootorikate saab mattmustad tuulutusavad, viimased võivad soovi korral olla ka läikivmustad, kerevärvi või mati või läikiva süsinikkiumustriga. Lisavarustusse kuuluv värvimata süsinikkiust katus annab uuele Urus S-ile atleetliku elegantsi.

Tagakaitseraua uus disain loob Urus S-ile voolujoonelisema ja elegantsema üldilme. Selle mattmustaks värvitud alaosa sisaldab ka väljalaskesüsteemi uut, topelt-summutiotsikutega disaini. Vaikimisi on need harjatud teraspinnaga, kuid saadaval on ka matt- või läikivmust viimistlus või Ad Personam-valikust pärit kroomitud pind. Põhivarustuse 21-tolliste velgede kõrvale pakutakse lisana mitmeid uusi veljevariante, sealhulgas 22-tolliseid titaanivärvi mattpinna ja teemantpoleeritud viimistlusega velgesid Nath. 23-tollistele velgedele Taigete aga saab valida pronksivärvi või teemantpoleeritud viimistluse.

Urus S-i interjööri esitletakse täiesti uudsetes värvi- ja viimistlusvariantides. Nii uus kahevärviline viimistlus Sportivo kui ka uus kahevärviline viimistlus Sophisticated saavad uue Urus Performante tepingumustri. Kahevärvilise Sportivo puhul kasutatakse täiendavat värvitooni tagasihoidlikumal ja stiilsemal moel. Sophisticated-viimistluse must nahk saab aga uue kontrastvärvide valiku koos rafineeritud uute toonidega Blu Leandro ja Verde Aura lisaks punakaspruunile, kreemikale ja pruunile. Pakkudes omanikele optimaalseid võimalusi oma Urus S-i kujundamiseks vastavalt elustiilile, rõhutavad uued värvi- ja viimistlusvariandid auto suutlikkust, pakkudes samas silmatorkamatut ja ajatut luksust.

Urus S-i ühenduvusfunktsioonid sisaldavad ühenduvusega navigatsioonisüsteemi, turvafunktsioone ja mitmesuguseid autosiseseid juhtimisteenuseid. Sellised teenused nagu Lamborghini Unica rakenduse kaudu töötav kaugjuhtimisega parkimine on hallatavad ka nutitelefoni integreerimise kaudu. Täiustatud on ka nutikella kasutamist auto süsteemide haldamisel, sealhulgas rakendamist virtuaalse süütevõtmena.

1 Urus S-i kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,1 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 320 g/km (WLTP).

2 Urus Performante kütusekulu ja heitmenäitajad: keskmine kütusekulu 14,1 l/100 km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 320 g/km (WLTP).

3 Hiina turule tarnitavatel Urus S-idel on homologeeritud võimsus 640 hj.

Lehekülg viimati uuendatud: 03.04.2023