Täiuslik suvine GRAN TURISMO – CONTINENTAL GT CONVERTIBLE

  • Uus Continental GT V8 Convertible astub W12-mootoriga sõsara kõrvale
  • Ilus ja elegantne disain nii ülestõstetud kui ka allalastud katusega
  • Katus kerkib üles 19 sekundiga, kui auto liigub kiirusel kuni 50 km/h
  • Reisijateruum on sama vaikne kui eelmise põlvkonna kupeel
  • Soovi korral saab tellida briti tviidi mustriga katuse
  • Kuni 56 interjööri ja katuse värvi kombinatsiooni

Elegantne, täiuslik ja viimistletud Continental GT Convertible on luksusliku vabaõhu-autosõidu tipp.

Continental GT Convertible’i elegantselt voolavale välisdisainile annavad oma varjundi jõulised proportsioonid ning teravad, reljeefsed jooned. Pehme katuse avanedes ilmub nähtavale käsitööna valminud maitsekas interjöör, mis muudab selle auto suvekuudel täiuslikuks sõidukiks.

Katus avaneb või sulgub kõigest 19 sekundiga, auto võib seejuures liikuda kiirusega kuni 50 km/h. Täiesti uus kombinatsioon katuse isolatsioonimaterjalidest ja tugimehhanismist (niinimetatud Z-fold) koos täiustatud tihendisüsteemi ja akustikamaterjalidega tegid uue avatava katusega Gran Turismo sisemuse sama vaikseks kui seda oli eelmise põlvkonna Continental GT Coupe. Tüüpilisel reisikiirusel on üldine müratase eelkäijaga võrreldes kolm detsibelli (50%) madalam. Lamineeritud helikindlast klaasist esiklaas ja külgaknad võimaldasid mürataset sagedusel 3,15 kHz alandada koguni 9 dBA (88%) võrra. Niisuguse sagedusega heli tekitavad tavaliselt mööduvad autod, samuti on see helispektri põhiosa, mida maksimaalse mugavuse nimel minimeeriti.

Koos uute isolatsioonimaterjalide ja elegantse tugimehhanismiga on katus ainus omasugune maailmas, millel on olemas seda täielikult varjav kattepaneel.

Kaunis voolav disain

Bentley interjööride peadisainer Darren Day: „Avatava katusega Bentley on maksimaalselt romantiline Gran Turismo. Kui katus alla lasta, tunnetavad reisijad sõidu ajal oma ümbrust veelgi vahetumalt.

Juhi kohalt avaneb täielik panoraamvaade ümber kogu auto. Katus läheb peitu veatult sujuvate vormidega pindade varju, nahaga viimistletud kattepaneeli alla. See on koht, kus me saame näidata oma nahatöömeistrite oskusi peene detailse viimistlusega paneelidel, mis katavad keerulist, katuse tõhusat kokkupakkimist võimaldavat mehhanismi.“

Continental GT Convertible on varustatud kõigega, et tagada oma reisijaile mugavused mistahes ilmaga, isegi avatud katuse korral. Istmetes on integreeritud kaelasoojendid, mille loomisel saadi inspiratsiooni Bentley legendaarsete Bulls-Eye-tuulutusavade disainist ning kust voogab sooja õhku reisijate kaelale ja õlgadele. Kolme soojendusrežiimiga istmeid, käsitsi tepitud, soojendusega rooli ning isegi soojendusega käetugesid puudutades ootab alati ees soe ja pehme nahkpind. Koos lisana pakutava eemaldatava tuulevarjuga, mis vähendab õhukeeriseid reisijateruumi esiosas, teevad need luksuslikud mugavused Gran Turismo vabas õhus nautimise võimalikuks igal aastaajal.

Moodsad katusematerjalid ja värvivalik

Kliendid saavad teha oma valiku pehme katuse seitsme värvitooni vahel, nende hulgas on esimest korda ka traditsioonilise briti tviidi moodne tõlgendus. Kui lisada sellele veel kaheksa katuse sisepolstri viimistlust, saavad kliendid oma eelistuse valida 56 olemasoleva kombinatsiooni seast.

Bentley värvi- ja viimistluse peadisainer Maria Mulder: „Tänapäeval tviidi populaarsus kasvab. Oleme näinud, kuidas tviidi kasutatakse kaasaegsete tipptaseme elektroonikaseadmete disainis, samuti interjööridisainis, täiendades pindu ja tekstuure selle naturaalsete värviliste niitide viimistletud kombinatsiooniga.

GT Convertible’i puhul tahtsime juba niigi laiale värvivalikule lisada ka moodsast tviidist katuse. Meie käsitööoskused tulid mängu siis, kui oli tarvis kokku sulatada kaks disainis kasutatud hoolikalt valitud värvi nii, et nende kombinatsioon oleks kooskõlas kerevärvide paletiga. Lõngavärvide tasakaal koos kanga stabiilse tehnilise konstruktsiooniga andis meile ainulaadse välimuse, täiendamaks kauni disainiga lahtise auto kaasaegseid pindu.“

Kõik pressiteates mainitud sõidukid: WLTP-sõidutsükkel: kütusekulu keskmiselt 12,2–14,8 l/100 km, keskmine CO₂ heitkogus – 275–336 g/km.