Kõige võimsam Porsche Cayenne on pistikhübriid

Porsche keskendub järjekindlalt elektrisõidukitele: Panamera seeriale järgneva Cayenne’i mudelivaliku uus lipulaev on pistikhübriid. Cayenne Turbo S E-Hybridi ja Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé süsteemi 500 kW (680 hj) võimsuse tagab neljaliitrise V8-mootori (404 kW / 550 hj) ja kaheksakäigulise Tiptronic S käigukastiga integreeritud elektrimootori (100 kW / 136 hj) nutikas koostöö. Suurim pöördemoment on 900 Nm ja see on saadaval kohe tühikäigu järel. Mõlemad mudelid kiirendavad paigaltvõtul 0–100 km/h 3,8 sekundiga ja saavutavad tippkiiruse 295 km/h. Sellise erakordse jõudlusega on ühitatud suur säästlikkus: Cayenne Turbo S E-Hybrid ja Turbo S E-Hybrid Coupé on võimelised läbima kuni 40 kilomeetrit nullheitkogusega. Keskmine tarbimine NEDC katse alusel on kütuserežiimis 3,9–3,7 l / 100 km ja elektrirežiimis 19,6–18,7 kWh / 100 km.

Lisaks kahele tippmudelile kuulub nüüd Porsche hübriidmudelite valikusse uus Cayenne E-Hybrid Coupé, mille võimsus on 340 kW (462 hj), pöördemoment 700 Nm ja sõiduulatus elektrirežiimis kuni 43 km. Taas on tellimiseks saadaval Cayenne E-Hybrid, mis on nüüd varustatud bensiini kübemefiltriga.

Kiirendab 0–135 km/h ainult elektrimootori jõul

Nagu kõik Porsche pistikhübriidid, on ka Cayenne’i perekonna uus tippmudel üks sportlikumaid sõidukeid luksusautode klassis – mitte hoolimata oma hübriidajamist, vaid tänu sellele. Cayenne Turbo S E-Hybridi mudelitel paikneb elektrimootor V8 mootori ja kaheksakäigulise Tiptronic S käigukasti vahel.
Kaks mootorit on omavahel seotud hübriidmooduli sees paikneva lahutava siduri kaudu, mida nimetatakse siduri elektriliseks täiturmehhanismiks (ECA). Sõidurežiimis E-Power võib elektrimootor ise sõiduki liikuma panna kuni tippkiiruseni 135 km/h. Seda saab kasutada ka muudes lisavõimsuse suurendamise režiimides. Need režiimid saab valida põhivarustuse kuuluva Sport Chrono paketi kaudu (Hybrid Auto, Sport ja Sport Plus). Porsche on võtnud selle lisavõimsuse strateegia supersportautolt 918 Spyder.

Liitiumioonaku on paigaldatud pakiruumi põranda alla ja selle mahtuvus on 14,1 kWh. Kõrgepingeaku saab täis laadida 2,4 tunniga tavalise 7,2 kW vahelduvvoolu autolaadi-jaga, kui kasutada 16 A kaitsmega 400 V pistikupesa. Tavalise koduse pistikupesa kaudu (230 V ja 10 A) kestab laadimine kuus tundi. Laadimisaja saab määrata Porsche kommunikatsioonisüsteemi (PCM) või (nutitelefonidele ja Apple®-i kellale mõeldud) Porsche Connecti rakenduse kaudu.

Õõtsumisvastane süsteem, õhkvedrustus ja keraamilised pidurid kuuluvad põhivarustusse

Cayenne Turbo S E-Hybridil ja Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupél on laialdane tehase põhivarustus, mille hulka kuuluvad Porsche dünaamilise veermikukontrolli (PDCC) elektriline õõtsumisvastane süsteem, Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteemi (PTV Plus) tagasilla diferentsiaalilukk, Porsche keraamiliste komposiitpiduritega (PCCB) esmaklassiline pidurisüsteem, 21-tollised kerged aerodünaamilise kujundusega valuveljed koos kerevärvi rattakoopalaienditega, roolivõimendi Plus ja Sport Chrono pakett. Kohanev kolme kambriga õhkvedrustus koos Porsche aktiivvedrustuse süsteemiga (PASM) tagab Porschele omase sõidudünaamika ja mugava sõidu. Lisavarustusena on saadaval ka kuni 22-tollised kerged valuveljed ja tagasillajuhtimine.

Täielik ühenduvus ja lisakliimaseade kuuluvad põhivarustusse

Kõigi Cayenne’i mudelite põhivarustusse kuulub täielik ühenduvus. See võimaldab veebipõhist navigeerimist koos reaalajas liiklusteabega, intelligentset veebipõhist hääljuhtimist ja laialdasi Porsche Connecti teenuseid, kaasa arvatud avalike laadimisjaamade otsimist. Kõigi Cayenne’i järglaste lisavarustusse kuulub uue mudeliaasta alguses juhtmeta Apple CarPlay®, uued USB-C pesad ja nutitelefoni hoiukoht, millel on induktiivne laadimisfunktsioon. Kõigi Porsche hübriidmudelite põhivarustusse kuulub lisakliimaseade. Seda saab otse PCMi ja Porsche Connecti rakenduse kaudu kaugjuhtida ning see võimaldab sõidukit soojendada ja jahutada isegi siis, kui süüdet pole sees.

Kõikidel Cayenne’i mudelitel on LED-esituled, kiirushoidik koos kiiruspiiriku funktsiooniga, kaamerapõhine jalakäijakaitsesüsteem ning parkimisandurid ees ja taga. Cayenne Coupé varustusse kuulub ka tagurduskaamera süsteem. Lisavarustuse hulka kuuluvad maatrikstehnoloogiaga LED-esituled, esiklaasinäidik, öönägemisfunktsioon Night Vision koos soojuskaameraga ja digitaalne kaaspiloot Porsche InnoDrive, sealhulgas kohane kiirushoidik, sõidurajal püsimise abisüsteem, liiklusmärkide tuvastamise süsteem, aktiivsed sõidurajajuhised, ristmike abisüsteem Junction Assistant ja hädapidurdus.

Kahekordne debüüt: Cayenne Coupé V6 ja V8 hübriidina

Cayenne Coupéga lisas Porsche oma menukasse linnamaasturivalikusse veelgi sportlikuma variandi. Kupee silmapaistvamad omadused on teravamad jooned ainulaadse katuse ja tagaosaga, adaptiivne tagaspoiler, tagaiste, millel on kahe eraldi istme omadused, ning kaks erinevat katusekujundust: põhivarustusse kuuluv fikseeritud panoraamklaaskatus ja lisavarustusena pakutav süsinikkatus. Sarnaselt linnamaasturiga on kupeelinnamaastur nüüd saadaval kahe hübriidversioonina: 4,0-liitrise V8 topeltturbomootoriga ja 3,0-liitrise V6 turbomootoriga. Uue Cayenne E-Hybrid Coupé võimsus on 340 kW (462 hj) ja pöördemoment 700 Nm. Koos põhivarustusse kuuluva Sport Chrono paketiga kiirendab see paigaltvõtul 100 km/h-ni 5,1 sekundiga (5,0 sekundiga kergete sportpakettide korral) ja tippkiirus on 253 km/h. Uue Euroopa sõidutsükli (NEDC) kohaselt on keskmine kütusekulu kütuserežiimis 3,2–3,1 l / 100 km ja elektrirežiimis 18,7–17,7 kWh / 100 km. Sõiduulatus täiselektrirežiimis on kuni 43 kilomeetrit.

Kõik neli Cayenne’i hübriidversiooni on nüüd tellimiseks saadaval. Hinnad algavad 91 800 € Cayenne E-Hybridi puhul ja 96 120 € Cayenne E-Hybrid Coupé puhul – kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Cayenne Turbo S E-Hybrid on saadaval hinnaga alates 173 400 € ja Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé alates 177 120 €.


Cayenne Turbo S E-Hybrid: keskmine kütusekulu 3,9–3,7 l / 100 km, energiatarve 19,6–18,7 kWh / 100 km, keskmine CO2 heitkogus 90–85 g/km

Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé: keskmine kütusekulu 3,9–3,7 l / 100 km, energiatarve 19,6–18,7 kWh / 100 km, keskmine CO2 heitkogus 90–85 g/km

Cayenne E-Hybrid: keskmine kütusekulu 3,2–3,1 l / 100 km, energiatarve 18,5–17,6 kWh / 100 km, keskmine CO2 heitkogus 74–70 g/km

Cayenne E-Hybrid Coupé: keskmine kütusekulu 3,2–3,1 l / 100 km, energiatarve 18,7–17,7 kWh / 100 km, keskmine CO2 heitkogus 75–72 g/km

Kütusekulu, energiatarve ja CO2-heitkogus on arvutatud kergsõidukite uue ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse (WLTP) kohaselt. Praegu tuleb endiselt esitada ka WLTP-st tuletatud NEDC-väärtused. Neid väärtusi ei saa võrrelda varem kasutatud NEDC mõõtmismenetluse kohaselt arvutatud väärtustega.