HURACÁN EVO SPYDER

IGA PÄEV ON EELMISEST ÄGEDAM!

Huracán EVO Spyder võimaldab kogeda äärmusliku autosõiduga kaasnevat põnevust. Värvid, lõhnad ja helid sulavad ühte peibutava disaini ja ultrakergete materjalidega.
640-hobujõuline vabalt hingav V10-mootor möirgab võimukalt, väljalaskesüsteem teatab aukartustäratava masina lähenemisest. Täiuslikult voolujoonelised supersportauto aerodünaamilised kerejooned lõikuvad sujuvalt läbi õhu.

TEHNILISED ANDMED

  • maksimaalne võimsus 470 kW (640 hj) 8000 p/min juures
  • maksimaalne pöördemoment 600 Nm 6500 p/min juures
  • tippkiirus >325 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 3,1 s
  • töömaht 5204 cm³

VÄLIMUS

Selle disaini siht oli eemaldada katus ilma aerodünaamilist tõhusust ja väändejäikust vähendamata, täiendades samal ajal algupäraseid legendaarseid jooni ja proportsioone elegantsete aerodünaamikalahendustega.
Alates esiosa aerodünaamikadetailidest kuni esiluugi õhuvõtuavadeni, küljekarpide õhukoguritest kuni väljalaskeni räägib see üht ja sama keelt –  loomuliku evolutsiooni keelt, väljendades kõige kaasaegsemat tehnikat ning täiendades puhaste joonte loomupärast ilu.

INTERJÖÖR

Reisijateruumis püüab pilku keskkonsooli sisse ehitatud kaasaegne 8,4-tolline puutetundlik ekraan, kust juhitakse auto ning teabe- ja meelelahutussüsteemi funktsioone. Eksklusiivse interjööri viimistlus lähtub autentsest Itaalia disainist ja seal kasutatakse kõrgeima kvaliteediga materjale. Polstrimaterjaliks võib olla nahk, Alcantara või esimest korda Carbon Skin – uuenduslik süsinikkiust materjal, mida pakub ainult Lamborghini.

ÜHENDUSES OMA HURACÁN EVO SPYDERIGA

Uute ühenduvusteenustega muutuvad kogemused teie Huracán EVO Spyderi pardal veelgi nauditavamateks, väljaspool autot võimaldab sama Lamborghini UNICA rakendus. Eksklusiivsed mugavus-, navigatsiooni-, turva- ja meelelahutusfunktsioonid võimaldavad teil oma Lamborghinit hallata paremini kui kunagi enne.

LDVI

Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) on EVO Spyderi tehniline aju, mis suudab sõidudünaamika haldamiseks koordineerida kompleksseid ja keerukaid süsteema. Juhi sisendi, väliskeskkonna ja valitud sõidurežiimi põhjal suudab LDVI ette aimata juhi soove, lülitudes tagasisidel põhinevalt loogikalt „edasisidele“, reaktsioonilt ennetamisele – see on tõeline evolutsioon.

AERODÜNAAMIKA

EVO Spyderi disain loodi hoolika konstrueerimistööga, et parandada aerodünaamikat. Esisplitter loob autopõhja alla kaks õhuvoolu, uued õhusuunajad tagavad täiendava aerodünaamilise surujõu, mis on viis korda suurem kui Huracáni eelmisel mudelil. See vajutab sõidukit allapoole veelgi sujuvama sõiduelamuse saavutamiseks pidurdamisel ja kiirendamisel, aga ka kurvide läbimisel. Lisaks suunab uus tagaspoiler õhuvoolusid kasvanud aerodünaamilise kasuteguriga.

KASUTAJALIIDES

Uus kasutajaliides on EVO Spyderi loomuliku ja tehnilise evolutsiooni ülim väljendus. Klassikaliste nuppude asemel on kesktunnelil 8,4-tolline mahtuvuslik mitmikpuuteekraan. Lihtne sõrmepuudutus juhib kogu sõidudünaamikat, haldab teabe- ja meelelahutusfunktsioone, võtab vastu reaalajas infot liiklusolude kohta ja kohandab reisijateruumi valgustust valitud sõidurežiimiga.
Süsteem pakub Huracánil kaasaegset ühenduvust ja uut telemeetriasüsteemi, mis teie sõiduoskuse edasiseks parandamiseks sisaldab nüüd ka kaht kaamerat.

MOOTOR

Täielikult uuendatud ja ümberprojekteeritud, optimeeritud hüdrodünaamikaga nii sisse- kui ka väljalaskes on see kõige suurema erivõimsusega vabalt hingav V10-mootor. Uued õhu sisselaskekanalid on välja töötatud Lamborghini Motorsporti kogemuste põhjal ning tegid võimalikuks parandada mootori reaktsioonivõimet mistahes kiirusel. Topeltsiduriga käigukasti LDF täiustati veelgi, et see saavutaks nüüd parima suutlikkuse. Kõik see leiab jõulise väljenduse uue kergekaalulise väljalaskesüsteemi veelgi pulbitsevamas ja erutavamas helis.

VEDRUSTUS

Huracán EVO Spyderi vedrustus on varustatud topelt-õõtsharkidega, mis tagavad ideaalse tasakaalu sõiduki erksuse ja selle sportliku suutlikkuse vahel. Magnetoreoloogilised amortisaatorid reageerivad silmapilkselt piloodi sõidustiilile, kohanedes teeolude ja sõidudünaamikaga ning parandades auto üldist juhitavust.

ROOLISÜSTEEM

Huracán EVO Spyder on varustatud elektroonilise roolivõimendi süsteemiga (EPS), mis sujuvalt kohandub kõigi sõidustiilidega, garanteerides parima roolimisabi nii ringrajal kui ka tänaval ja säilitades samal ajal kõik ANIMA sõidurežiimid.
EPS-i toetab ka Lamborghini Dynamic Steering (LDS), mis võimaldab dünaamiliselt muuta rooliülekannet sõltuvalt sõiduki dünaamilistest tingimustest.

NELIKROOLIMINE

Huracán EVO Spyder pakub ainulaadset aktiivroolisüsteemi (Lamborghini Dynamic Steering) ja tagarattaroolimise (Lamborghini Rear-wheel Steering) kombinatsiooni, tehes võimalikuks maksimaalse dünaamilise suutlikkuse. LDS-süsteem kohandub kiiruse ja valitud sõidurežiimiga ning valib vastavalt sellele kiirema või aeglasema rooliülekande, kuna LRS-süsteem tegeleb kahe elektromehaanilise täituri vahendusel tagasilla roolimisega. See süsteem parandab manööverdusvõimet väikestel kiirustel, pakkudes optimaalset juhitavust ja paremat stabiilsust kiirteetempo korral.

JÕUÜLEKANNE

Kujutage ette, et teie käsutuses on korraga kaks käigukasti ühes korpuses: kui üks käik on sisse lülitatud, on teine juba ootevalmis, et käiguvahetusaega lühendada ja teha seda ilma veojõu ülekannet katkestamata. Just seda võimaldavadki kaks sidurit, kui üks neist lahutatakse ja teine samal ajal ühendatakse. Seda pakub Huracán EVO Spyder tänu 7-käigulisele käigukastile Lamborghini Doppia Frizione (LDF).

NELIKVEDU

Nelikvedu on elektrooniliselt juhitav ning tagab suurema kiiruse ja täpsuse veojõu jaotamisel sildade vahel. Kõik see tähendab paremat juhitavust mistahes sõiduoludes. Süsteem kohandab pidevalt veojõu jaotust vastavalt valitud sõidurežiimile ja teelt saadavale tagasisidele. Tulemused on sensatsioonilised: veojõu parem ülekanne sportlikul kurvisõidul ja kiirendustel, ning samal ajal paranenud haarduvus ja turvalisus argisõitudel.

Lehekülg viimati uuendatud: 05.04.2023