HURACÁN EVO RWD SPYDER

Tagasi tagarattaveo juurde.

Huracán EVO RWD Spyder on pühendatud neile, kes usuvad ehedasse naudingusse ja sõidurõõmu, mida tugevdab veelgi katuseta sõidust tulenev adrenaliin. Uute teede avastamine, tuul juukseid sasimas, süda mootoriga ühes taktis põksumas, annab teile võrreldamatu vabadustunde, kui kiirendate uute emotsioonide poole. Võlumaailm avaneb, kui „naasete tagaveo juurde“ ning sukeldute Lamborghini puuteaistingute ja mehaanilise eheduse sisse.

TEHNILISED ANDMED

  • maks. võimsus 449 kW (610 hj) 8000 p/min juures
  • maks. pöördemoment 560 Nm 6500 p/min juures
  • tippkiirus 324 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 3,5 s
  • töömaht 5204 cm³

VÄLIMUS

Lamborghini disainigeenide ainulaadse väljendusena peegeldab Huracán EVO RWD Spyder ehedaimat loomingulist visiooni vormi täiuslikkuse kaudu, tekitades meeldivaid emotsioone iga nurga alt. EVO Spyderi tagaveoline versioon erineb nelikveolisest sõsarast selgelt oma hainina ja tagadifuusori uute, teravamate joonte poolest. Erinevalt Huracán EVO 4WD disainis valdavast Y-tähe teemast kasutab Lamborghini tagaveolisel mudelil laiemat ja väga teravate kontuuridega õhuvõtuava.

INTERJÖÖR

Huracán EVO RWD Spyderi läbimõeldud interjöör on külalislahke reisijateruum, mis moodustab otseühenduse oma juhiga. Siin suhtlete oma supersportautoga vastastikku kõige vahetumal ka isiklikumal viisil, inspireerituna otse reisijateruumi taga asuva 610 hobujõu tekitatavast meeliülendavast helist. Süsinikkiust sportistmed maksimeerivad reisijateruumi avarust ja annavad talle sportliku ilme, pakkudes samas ka erakordset mugavust, mis teeb Huracán EVO RWD argikasutusse sobivaks supersportautoks. Keskkonsooli integreeritud 8,4-tolline puutetundliku ekraani süsteem pakub kõikehõlmavat pardakogemust. Polstrivariantidena on saadaval nahk, Alcantara ja Carbon Skin – uuenduslik süsinikkiust materjal, mida pakub ainult Lamborghini.

ÜHENDUVUS

Uute ühenduvusteenustega muutuvad kogemused teie Huracán EVO RWD Spyderi pardal veelgi nauditavamateks, väljaspool autot võimaldab sama Lamborghini UNICA rakendus. Eksklusiivsed mugavus-, navigatsiooni-, turva- ja meelelahutusfunktsioonid võimaldavad teil oma Lamborghinit hallata paremini kui kunagi enne.

KASUTAJALIIDES

Uus kasutajaliides on EVO RWD Spyderi loomuliku ja tehnilise evolutsiooni ülim väljendus. Klassikaliste surunuppude asemel on kesktunnelil 8,4-tolline mahtuvuslik mitmikpuuteekraan. Lihtne sõrmepuudutus haldab teabe- ja meelelahutusfunktsioone, võtab vastu reaalajas liiklusinfot ja kohandab reisijateruumi valgustust valitud sõidurežiimiga.

AERODÜNAAMIKA

EVO RWD Spyderi disain loodi hoolika konstrueerimistööga, et parandada aerodünaamikat. Esisplitteri konstrueerimise fookuses oli just aerodünaamika. Spoilerisse tehtud ava moodustab kaht olulist eesmärki teeniva ripptiiva, mis haldab ja optimeerib auto põhja all liikuvat õhuvoolu ning parandab mootori jahutust eesmise radiaatori voolavuse järsu suurendamisega. Tagadifuusori uue konstruktsiooni eesmärk oli veelgi kasvatada vertikaalset aerodünaamilist surujõudu võrreldes Huracán EVOga.

MOOTOR

Iseloomulik vabalt hingav V10-mootor pärineb Huracán EVOlt – see on V10 suurima suutlikkusega evolutsioon – ning tal on selle mootori kõik põhilised tehnilised omadused, sealhulgas äratuntav Lamborghini V10 heli, kergmetallkonstruktsioon ja titaanist sisselaskeklapid.

VEDRUSTUS

Huracán EVO RWD Spyderi vedrustus on varustatud topelt-õõtsharkidega, mis tagavad ideaalse tasakaalu sõiduki erksuse ja selle sportliku suutlikkuse vahel. Lisavarustusena saadaolevad magnetoreoloogilised amortisaatorid reageerivad silmapilkselt juhi sõidustiilile, kohanedes teeolude ja sõidudünaamikaga ning parandades auto üldist juhitavust.

ROOLISÜSTEEM

Huracán EVO RWD Spyder on varustatud elektroonilise roolivõimendi süsteemiga (EPS), mis sujuvalt kohandub kõigi sõidustiilidega, garanteerides parima roolimisabi nii ringrajal kui ka tänaval ja säilitades samal ajal kõik ANIMA sõidurežiimid.
EPS-i toetab ka lisana pakutav Lamborghini Dynamic Steering (LDS), mis võimaldab dünaamiliselt muuta rooliülekannet sõltuvalt sõiduki seisundist.

P-TCS

Huracán EVO RWD Spyder suutlikkuse isikupärastamiseks ja maksimeerimiseks võeti kasutusele uus haardumiskontrolli süsteem P-TCS (Performance Traction Control).
Tavalise haardumiskontrolli süsteemiga (TCS) võrreldes parandab pöördemomendi proaktiivne haldus tõhusust väikese haardeteguriga pinnastel Strada-režiimis, maksimeerib sõidumõnu elementi Sport-režiimis ning parandab haarduvust ja kurvist väljumise teravust Corsa-režiimis.

JÕUÜLEKANNE

Kujutage ette, et saate kasutada korraga kaht sidurit ühes korpuses: kui üks käik on sisse lülitatud, on teine juba ootevalmis, et käiguvahetusaega lühendada. Topeltsidur võimaldabki siduril töötada võimalikult kiiresti ja sujuvalt. Seda pakub Huracán EVO RWD Spyder tänu 7-käigulisele käigukastile Lamborghini Doppia Frizione (LDF).

NELIKVEDU

Asi polnud sugugi pelgalt käigukasti viimises tagasilla juurde. Kogu sõidukit seadistati ja häälestati kõikide sõidudünaamika elementide osas. Veojõu muutunud ülekande tõttu hõlmas see ka aerodünaamikat, aga peamiselt siiski haardumiskontrolli süsteemi.

 

Lehekülg viimati uuendatud: 19.10.2022