HURACÁN EVO RWD

Tagasi tagarattaveo juurde.

Huracán EVO RWD kannab endas Lamborghini enimarmastatud V10-mudelis kasutatava ennetava tehnoloogia evolutsiooni, millest on saanud puhas, vahetu sõidunauding. Siin loevad juhtimisoskus ja mehaanika. Tagasipöördumine tagaveo juurde tähendab mehaanilise eheduse – Lamborghini olemuse juurde naasmist.

TEHNILISED ANDMED

  • maks. võimsus 449 kW (610 hj) 8000 p/min juures
  • maks. pöördemoment 560 Nm 6500 p/min juures
  • tippkiirus 325 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 3,3 s
  • töömaht 5204 cm³

VÄLIMUS

Läbimõeldud aerodünaamikalahendused sulavad kokku Lamborghinile omase disainiga, mis Huracán EVO RWD puhul on saanud inspiratsiooni hai peast. Auto jooned moodustavad välimuses selgelt määratletud radu: suur eesmine õhuvõtuava on varustatud täiustatud aerodünaamikasüsteemiga, kuna uus ja madalam tagadifuusor on spetsiaalse konstruktsiooniga. Iseloomulikud Y-kujulised esituled on integreeritud esispoilerisse ja järgivad aerodünaamilisi jooni.

INTERJÖÖR

Huracán EVO RWD kaasaegse interjööri keskkonsooli on integreeritud 8,4-tolline puutetundliku ekraani süsteem, mis pakub läbimõeldud pardakogemust. Polstrivariantidena on saadaval nahk, Alcantara ja Carbon Skin – uuenduslik süsinikkiust materjal, mida pakub ainult Lamborghini.

ÜHENDUVUS

Uute ühenduvusteenustega muutuvad kogemused teie Huracán EVO RWD pardal veelgi nauditavamateks, väljaspool autot võimaldab sama Lamborghini UNICA rakendus. Eksklusiivsed mugavus-, navigatsiooni-, turva- ja meelelahutusfunktsioonid võimaldavad teil oma Lamborghinit hallata paremini kui kunagi enne.

KASUTAJALIIDES

Huracán EVO RWD uus inimese-masina liides on ülim tehnikasaavutus. Kuna klassikalised nupud muutuvad vähem domineerivaks, on kesktunnelil tohutu 8,4-tolline mahtuvuslik mitmikpuuteekraan. Lihtne sõrmepuudutus haldab teabe- ja meelelahutusfunktsioone, kuvab reaalajas liiklusinfot ja kohandab reisijateruumi valgustust valitud sõidurežiimiga lisavarustusse kuuluva meeleoluvalgustuse paketi kaudu. 

AERODÜNAAMIKA

Huracán EVO RWD disain loodi hoolika konstrueerimistööga, et kõigiti parandada aerodünaamikat. Esisplitteri kuju keskendub just aerodünaamikale. Spoilerisse tehtud ava moodustab kaht olulist eesmärki teeniva ripptiiva, mis haldab ja optimeerib auto põhja all liikuvat õhuvoolu ning parandab mootori ja pidurite jahutust esiosa voolavuse järsu suurendamisega. Uue konstruktsiooniga tagadifuusor kasvatab veelgi vertikaalset aerodünaamilist surujõudu võrreldes Huracán EVO nelikveolise versiooniga.

MOOTOR

Iseloomulik vabalt hingav V10-mootor pärineb Huracán EVOlt – see on V10 suurima suutlikkusega evolutsioon – ning tal on selle mootori kõik põhilised tehnilised omadused, sealhulgas äratuntav Lamborghini V10 heli, kergmetallkonstruktsioon ja titaanist sisselaskeklapid.

VEDRUSTUS

Huracán EVO RWD topeltõõtsharkidega vedrustus optimeerib juhitavust ja sportliku orientatsiooniga suutlikkust. Lisavarustusena saadaolevad magnetoreoloogilised amortisaatorid reageerivad silmapilkselt sõidustiilile, kohanedes teeolude ja sõidudünaamikaga ning parandades veelgi auto üldist juhitavust.

ROOLISÜSTEEM

Huracán EVO RWD on varustatud elektroonilise roolivõimendi süsteemiga (EPS), mis sujuvalt kohandub kõigi sõidustiilidega, pakkudes ideaalse tugevusega roolimisabi nii ringrajal kui ka tänaval. EPS-i toetab ka lisana pakutav Lamborghini Dynamic Steering (LDS), mis võimaldab dünaamiliselt muuta rooliülekannet sõltuvalt sõiduki seisundist ja ANIMA valitud režiimist.

JÕUÜLEKANNE

Kujutage ette, et saate kasutada kaht sidurit samas seadmes: kui üks käik on sisse lülitatud ja töötab, on teine juba valitud, et vähendada käiguvahetuse kestvust miinimumini. Just seda pakub Huracán EVO RWD tänu oma 7-käigulisele käigukastile Lamborghini Doppia Frizione (LDF). Selle mehhanism teeb võimalikuks sidurite ja ülekannete peaaegu silmapilkse ja võimalikult sujuva töö.

NELIKVEDU

Huracán EVO RWD mõte pole sugugi lihtsalt veojõu tagasillale suunamine. Sõiduki konstruktsioon on kõigiti häälestatud maksimeerima vaimustavat sõidudünaamikat, mis on omane tagaveolisele jõuülekandele. Sinna alla mahuvad aerodünaamikasüsteemide ja kerepaneelide muutmine õhuvoolu optimeerimiseks ning Lamborghini haardumiskontrolli süsteemi P-TCS edasiarendamine sel viisil, et see eelistaks sportlikkust, pakkudes samal ajal usaldusväärset ja sisulist tagasisidet Huracán EVO RWD-le ainuomasel moel.

Lehekülg viimati uuendatud: 19.10.2022