Flying Spur Speed täiendab Bentley tooteportfelli

  • Uue Flying Spur Speedi väljatoomine täiendab Bentley uut tooteportfelli, pakkudes klientidele rohkem valikuvõimalusi kui kunagi enne
  • Flying Spur Speed on üks viimastest mudelitest, mis tavalise Flying Spur W12 tootmise lõppedes saab kultusliku W12-mootori
  • Flying Spur Speed tõuseb suutlikkuse skaalal Flying Spur S-ist kõrgemale tänu lisavõimsusele (+85 hj) ja -pöördemomendile (+130 Nm)
  • Adaptiivvedrustus Bentley Dynamic Ride ja elektrooniline nelikroolimine kuuluvad põhivarustusse
  • Tippkiirus 333 km/h, 0–100 km/h 3,8 sekundiga
  • Ainulaadse viimistlusega tumedakstoonitud esivõred pakub sportlikku esteetikat
  • Ainulaadsed 22-tollised Speedi veljed põhivarustuses, lisana pakutakse teisigi 22-tolliseid sportlikke velgesid
  • Ainulaadse värvilahendusega, suutlikkusest inspireeritud Speedi interjööris kasutatakse Dinamicat
  • Teabe- ja meelelahutussüsteemi graafiline lahendus meenutab luksuskellasid

Bentley täiendab oma Gran Turismode uut tooteportfelli Flying Spur Speediga, mis on Flying Spuri luksus-sportsedaanide mudelkonna kõige enam kiirele sõidule orienteeritud versioon. 

Kui Bentley sõidukite koostamiseks on miljoneid eri variante, siis uusim tooteportfell on kujundatud nii, et pakkuda klientidele lihtsamat teed nende nõudmistele vastava Bentley leidmiseks. Portfellil on kaks poolt – üks keskendub heaolule rooli taga, teine aga sõidusuutlikkusele. Mõlemat haru kroonivad Mullineri mudelid, mis ühendavad mõlema maailma parimad jooned.

Flying Spur Speedi väljatoomisega on mudelivalik saavutanud täiuse, peegeldades Continental GT ja Bentayga mudelkonna valikut. Flying Spur Speed on kiirete mudelite valiku tipp ning koos Flying Spur Mullineriga õige valik, kui klient ihaldab W12-mootoriga Flying Spuri, kuna tavalise Flying Spur W12 tootmine lõppes tänavu mais.

Flying Spur Speed on valikus S-mudelist ülevalpool ning saab 85 hj enamvõimsust ja 130 Nm täiendavat pöördemomenti, mis lühendavad paigaltstardist 100 km/h saavutamise aega 0,3 sekundi võrra ja tõstavad tippkiiruse 333 km/h peale, kinnitades taas mudeli kõrgeimat positsiooni. Kuna põhivarustusse kuuluvad elektrooniline nelikroolimine, rataste pidurdamisega veojõu suunamineja adaptiivvedrustus Bentley Dynamic Ride, on ka auto manööverdusvõime vastavuses 6,0-liitrise topelt-turboülelaadimisega W12-mootori arendatava 626 hobujõuga.

Speedi välimuse tuttavlikud jooned hakkavad silma esivõrede, esitulede, tagatulede ja esitiibade alaosas paiknevate Speedi embleemide tumedas viimistluses.  Ainulaadsed 22-tollised Speedi veljed kuuluvad põhivarustusse, neid saab vastavalt soovile viimistleda tumedaks, läikivmustaks või hõbedaseks. Teised, lisana pakutavad 22-tollised sportliku disainiga veljed on samuti saadaval läikivmustana või heleda poolmati Pale Brodgar Satin viimistlusega. Flying Spur Speed saab ka kütuse ja õli täiteavade Jewel-korgid. Et suutlikkust rõhutavat esinduslikkust veelgi tugevdada, on saadaval ka Bentley paketid Styling (süsinikkiust esisplitter, küljekarbid, tagadifuusor ja tagasihoidlik spoiler tagaluugil) ja Blackline.

Suutlikkuse ja luksuse võrratu tasakaaluga interjööris ootab ees uudne värvilahendus, kus Dinamica on kasutusel kõigil neil pindadel, millega reisijad vahetult kokku puutuvad. Bentley puhul on see Dinamica Pure – tavalise Dinamicaga võrreldes valmistatakse see 73% ulatuses taaskasutatud polüestrist. Interjööri nahkpolstri värvide valik kasvas viielt viieteistkümnele. Piano Black-puitviimistlus kuulub põhivarustusse, kuna Crown Cut Walnut, Dark Stained Burr Walnut või Dark Fiddleback Eucalyptus on saadaval lisatasuta alternatiividena.

Näidikuplokis pruugitakse uut teabe- ja meelelahutussüsteemi graafikat, mille loomisel olid eeskujuks luksuskellad. Luksuse teema jätkub ka istumismugavuse juures, põhivarustus sisaldab muuhulgas 24 suunas reguleeritavaid eesmisi ja 14 suunas reguleeritavaid tagumisi istmeid. Kõigil istmetel on ka soojendus, tuulutus, massaaž ja kaks mälupesa. Interjöörist leiab veel sportpedaalid, Speedi embleemid armatuurlaualt ning valgustatud Speedi embleemiga seesmised ja välimised läveliistud.

Veermik ja jõuallikas

Flying Spur Speedi mootor arendab 635 hj võimsust ja 900 Nm pöördemomenti, viib auto 3,8 sekundiga paigalt kiiruseni 100 km/h ning tagab tippkiiruseks 333 km/h. 

Flying Spuril on kasutusel sama ZF-i valmistatud 8-käiguline topeltsiduriga käigukast nagu Continental GT-l, mis tagab sujuva kiirenduse, kiiremad käiguvahetused ja väiksema kütusekulu. Kiiremad käiguvahetused saavutatakse tänu järgmise käigu eelvalikule, mis lühendab pause veojõu ratastele edastamisel ning parandab seeläbi suutlikkust. Tippkiirus saavutatakse kuuendal käigul, kuna kiirkäike (seitsmes ja kaheksas) kasutatakse säästlikuks kulgemiseks.

Flying Spur Speedi sidurisüsteem hoolitseb veojõu tagasillale suunamise eest. Sõltuvalt teeoludest ja rataste läbilibisemisest suunab süsteem osa veojõust vajadusel esisillale – seda nimetatakse aktiivseks nelikveoks. Niisugune lahendus parandab ka tagasisidet kurvi sissepööramisel. Flying Spuri esiosa tundub palju kergem ja muudab liikumissuunda peaaegu et mõttejõul. Pideva nelikveoga kaasnenud alajuhitavus on sisuliselt kõrvaldatud ning auto tundub üldiselt paremas tasakaalus olevat.

Veojõu jagamise viis sõltub valitud sõidurežiimist. Režiimides Comfort ja Bentley suunatakse parema haarduvuse ja juhitavuse saavutamiseks esisillale kuni 480 Nm pöördemomenti. Sport-režiimis ei lase süsteem esisillale rohkem kui 280 Nm momenti, suunates suurema osa veojõust tagasillale ja tagades dünaamilisema sõidutunde. Veojõu suunamise süsteem jaotab pöördemomenti ümber ka sama silla rataste vahel.

Flying Spur Speed sisendab juhile enesekindlust oma juhitavuse ja tasakaalustatud dünaamilise täpsusega. See saavutatakse peamiselt aktiivse nelikveo, elektrilise nelikroolimise ja adaptiivvedrustusega Bentley Dynamic Ride.

Põhivarustuses sisalduv elektrooniline nelikroolimine parandab nii stabiilsust maanteekiirusel kui ka manööverdusvõimet linnaliikluses. Väikese kiirusega manöövritel pöörab süsteem tagarattaid eesmistele vastupidises suunas. See mõjub nagu teljevahe lühendamine ning vähendab pöörderaadiust, muudab auto vilkamaks ja lihtsustab märgatavalt parkimist.

Suure kiirusega manöövrite ajal pöörab süsteem tagarattaid eesmistega samas suunas, sellega paraneb stabiilsus ning möödasõidud ja reavahetused toimuvad rahulikumalt. Elektrooniline nelikroolimine ei tähenda mingeid kompromisse suurel kiirusel stabiilsuse ja väikesel kiirusel mugavuse vahel.

Adaptiivvedrustus Bentley Dynamic Ride on mõeldud nii juhitavuse kui ka sõidumugavuse parandamiseks. 48-voldise elektrisüsteemiga juhitakse elektroonilist täiturmehhanismi, mis muudab stabilisaatorvarva jäikust vastavalt autole mõjuvatele külgkiirendustele ja hoiab Flying Spuri keret horisontaalasendis.

Flying Spur saab samad, maailma suurimad terasketastega pidurid, mis on ka Continental GT-l. Eesmiste ketaste läbimõõt on 420 mm. Läikivpunastel eesmistel pidurisadulatel on kiri „Bentley“, lisatasu eest võib punase värvi asendada ka läikivmustaga.

Veelgi esinduslikum

Styling-paketi esteetika täiendab Flying Spur Speedi võrratuid omadusi ning tagab, et Bentley uudismudeli välimus on sama vapustav kui tema sõiduomadused.

Kõik Styling-paketis sisalduvad laiaulatusliku arendustöö tulemusena loodud lisadetailid on valmistatud läikivast süsinikkiust käsitööna ning vastavalt rangetele tolerantsidele. Paketti Styling kuuluvad esisplitter, küljekarbid, mis kannavad Bentley metallpinnaga embleeme, tagadifuusor ja spoiler tagaluugil.

Pakett Blackline pakub kaasaegsemat kujundusvarianti, kus enamik auto läikivaid kroomitud välisdetaile asendatakse mustadega, luues võrratule Flying Spurile veelgi jõulisema välimuse.

Paketti Blackline kuuluvad musta värvi Flying B kuju, eesmised õhusuunajad, maatriksmustriga esivõred, küljeakende raamid ning iluliistud külgedel ja tagakaitseraual. Samamoodi on tumedama viimistluse saanud esi- ja tagatulede äärised, uksekäepidemed, tuulutusavad esitiibadel ja summutiotsad.

Lehekülg viimati uuendatud: 03.04.2023