CONTINENTAL GTC S

4,0-liitrise V8-mootoriga vaimustav kabriolett Continental GTC S on loodud teiste seast silma paistma. Võib olla kindel, et see auto avaldab muljet kõikjal, kuhu te vaid sõidate.

Julgelt tagasihoidlik

Continental GTC S on luksuslik Gran Turismo, mille stiil ja olek tekitavad elevust juba esimesel pilgul. Continentali tuttavlikele joontele ja klassikalisele briti käsitöömeisterlikkusele lisanduvad siin välimuse musta värvi detailid, mis annavad tema väliskujule erilise selguse.

Kui rooli taha istute, hakkab süda veelgi kiiremini põksuma. Neli sõidurežiimi ulatuvad Comfort-režiimi rahulikust kulgemisest kuni Sport-režiimi pakutava põnevuseni, auto aga tagab tohutu sõidunaudingu sõltumata sellest, kas katus on avatud või suletud.

Disain

Pakett Blackline lisab Continental GTC legendaarsele disainile tumedamaid toone, kroomitud välisdetailide asendamine mustadega avaldab tohutut mõju.

Paketile Blackline lisaks toonitakse tumedaks ka esi- ja tagatuled, see võte täiendab ideaalselt nende musti ümbriseid. Üldpildile annavad viimase lihvi mustad küljepeeglid ja summutiotsad.

Pehme tekstiilkatuse värvi saate tellimisel valida seitsme variandi hulgast, nende seas on ka pilkupüüdev tviidmuster. Ning kui te sõidate allalastud katusega, muutuvad välimus ja interjöör justkui üheks tervikuks, mistõttu teatud sidusus on hädatarvilik.

Eksklusiivselt Bentley S-mudelitele pakutavad 21-tollised viie kolmikkodaraga veljed saavad oivalise viimistluse, kus vahelduvad läikivmustad ja kroomitud pinnad. Velgesid täiendavad pidurisadulad võivad olla läikivpunased või soovi korral ka mustad.

Auto identiteet saab selgeks juba esimesel pilgul, eriti allalastud katuse korral. Kõik istmed kannavad tikitud S-embleemi, sama motiiv ehib ka armatuurlauda ja seesmisi läveliiste.

Bentley S-mudelite eksklusiivses sisekujunduses on Dinamica kombineeritud nahaga kõikjal alates käiguvalitsast ja soojendusega roolist, kus Dinamica sametine pind tagab kindla haarde.

Tehnika

Autos on olemas sisseehitatud WiFi-kuumkoht ja Apple CarPlay*, pakutavate helisüsteemide valikus sisaldub ka Naim for Bentley, mis tagab enneolematu kuulamiselamuse.

My Bentley rakendus kindlustab teile pideva kaugjuurdepääsu oma autole, võimaldades kontrollida lukke, tulesid ja kütusekogust. Rakendus on suuteline isegi teid teavitama alarmsüsteemi rakendumisest**.

Põhivarustusena paigaldatav pakett City sisaldab mitmeid linnaliikluses kasulikke juhiabisüsteeme, kuna soovi korral lisatav pakett Touring täiendab seda maanteesõitu hõlbustavate funktsioonidega.

Lisavarustuses pakett Front Seat Comfort võimaldab teil nautida istmete tuulutust ja massaažifunktsiooni, samuti soojendusega käetugesid ja kaelasoojendajaid – nii võite avaauto mõnusid maitsta ilmast sõltumata.

* Apple CarPlay on registreeritud kaubamärk, mille omanik on Apple Inc.
** Ei ole saadaval kõigil turgudel.

Suutlikkus

Topelt-turboülelaadimisega V8-mootor arendab 550 hj, tänu millele tuleb 100 km/h paigaltstardist kätte 4,1 sekundiga ja tippkiiruseks on 318 km/h. Katust võib avada ja sulgeda kiirusel kuni 50 km/h.

Neli sõidurežiimi annavad teile võimaluse sobitada sõiduomadusi oma äranägemise järgi. Comfort, Bentley ja Custom – see võimaldab teil luua isikliku sõidurežiimi – saavad täiendust Sport-režiimiga, mis kalibreerib auto seadistuse tõeliselt meeliülendava sõiduelamuse tarvis.

Kui Sport-režiim on aktiveeritud, muutub autost kostuv hääl külmajudinaid tekitavaks möirgamiseks tänu sportlikule väljalaskesüsteemile. Seda võib võtta kui veel üht head põhjust Continental GTC S-i katus sõidu ajaks alla lasta.

Adaptiivvedrustus Bentley Dynamic Ride on uuenduslik 48-voldine külgkaldevastane süsteem, mis automaatselt muudab stabilisaatorivarvad jäigemaks, kui auto kiirelt kurvi läbib, ning pärast otsesõidul uuesti pehmemaks, et tagada mõnus ja sujuv kulgemine. Siin on ühendatud parim mõlemast maailmast.

Kohanduv nelikvedu tähendab, et kui sõidutingimused võimaldavad, saate nautida kogu tagaveo pakutavat juhitavust ja vilkust. Ent hetkel, kui rataste haardumine halveneb, lülitub automaatselt sisse nelikvedu – ning haardumine paraneb taas.

Mootor on muutuva töömahuga: rahulikul sõidul lülituvad välja neli silindrit kaheksast, vähendades kütusekulu ja heitmekogust. Ent pruugib teil vaid gaasipedaali kõvemini vajutada, kui täisvõimsus on silmapilkselt uuesti saadaval.

Lehekülg viimati uuendatud: 28.10.2022