CONTINENTAL GT S

Selle stiil paneb südamed kiiremini põksuma ning edasiviiv jõud tuleb 4,0-liitriselt V8-mootorilt – Continental GT S lausa õhkab sportlikku vaimu. Pole vahet, kas püüate tähelepanu kesklinnas või jätate selle kaugele seljataha, siin on Gran Turismo, mille söakus ja kompromissitus hakkab silma kõikjal.

Põnevaks loodud

Continental GT S ühendab sportliku disaini vilka liikumisega ning tulemuseks on meelierutav luksuslik Gran Turismo. Tänu oma tumedatele välisdetailidele on saledam ja särtsakam Continental GT hõlpsasti äratuntav.

Sama lugu jätkub kapoti all, kus on ootel topelt-turboülelaadimisega V8-mootor. Kui te olete sõiduvalmis, lasevad neli sõidurežiimi teil auto ainulaadse iseloomuga igast küljest tutvuda – alates rahulikust linnas kruiisimisest kuni elevust tekitava kiire maanteesõiduni.

Disain

PÄÄSTKE OMA TUMEDAM POOL VALLA

Välisdetailide särav kroomviimistlus on asendatud läikivmustaga. Sellised on aknaraamid, esi- ja tagatulede ümbrised, uksekäepidemed, summutiotsad ja isegi maatriksmustriga esivõred.

Elegantsed mustad lävekarbilaiendid näivad auto teepinnale veelgi lähemale toovat, kuna läikivmustad küljepeeglid loovad silmatorkava kontrasti kiiskava kerevärviga. Tumedakstoonitud esi- ja tagatuled panevad stiilsele välimusele punkti.

21-tollistel viie kolmikkodaraga velgedel vahelduvad läiketöötlusega ja säravmustad pinnad loovad vaimustava efekti. Kodarate vahelt välja piiluvad läikivpunased pidurisadulad võib soovi korral ka mustaks värvida.

Autosse sisenedes on võimatu mitte märgata seesmistele läveliistudele graveeritud S-embleemi. Eksklusiivne teema jätkub interjööris, S-embleemid kaunistavad armatuurlauda ja on tikitud istmete nahkkatetele.

Silmatorkav mudelikohane interjööridisain sisaldab Dinamica-siilusid istmetel, armatuurlaual, käiguvalitsal ja isegi soojendusega roolil. Teie valitud aktsentvärv on aga nähtav näidikupaneelil, keskkonsooli ülaosas, istmekatetel ja ustel.

Sportlik disain jõuab isegi auto digitaalliidestesse. Juhi ees asuv näidikupaneel saab spetsiaalselt Bentley kõige sportlikumatele mudelitele mõeldud disainiga graafika.

Tehnika

Continental GT S saab juhtmevaba Apple CarPlay*, WiFi-kuumkoha ja telefoni laadimise võimaluse (USB vahendusel või juhtmevabalt). Ühenduvusteenuste hulka kuuluvad ka veebiraadio ja liiklusmärgituvastus**. Lähemalt Bentley ühenduvusteenuste kohta.

Põhivarustuses City-pakett sisaldab linnulennuvaatega kaamerat, tagurdamist ohutumaks muutvaid hoiatussüsteeme, jalakäijahoiatust, isetumenevaid peegleid ja pakiruumiluugi avamise vabakäesüsteemi. Lisana pakutav pakett Touring lisab öönägemiskaamera, adaptiivse püsikiirushoidiku ja sõidurajal püsimise abisüsteemi.

Põhivarustuses sisalduvale helisüsteemile Bentley Signature Audio on lisana saadaval kaks alternatiivi: Bang & Olufsen for Bentley ning ületamatu Naim for Bentley.

* Apple CarPlay on registreeritud kaubamärk, mille omanik on Apple Inc.
** Ei ole saadaval kõigil turgudel.

Suutlikkus

Topelt-turboülelaadimisega V8-mootor arendab 550 hj, tänu millele tuleb 100 km/h paigaltstardist kätte 4,0 sekundiga, kuna tippkiiruseks on 318 km/h.

SPORTREŽIIM

Nelja sõidurežiimi hulgas on Comfort, Bentley ja Custom, viimane laseb teil luua endale meelepärase seadistuse. Kuid režiim Sport on kalibreeritud nii, et pakkuda S-mudelile kohast kiiret sõitu.

Vähe sellest, et auto Sport-režiimis meeliülendavalt liigub, ka helitaust on vapustav. Optimeeritud sportlik väljalaskesüsteem laseb V8 möirgamist nautida kogu selle mahlakuses, kui teie gaasipedaali põhja vajutate.

ÜLIM STABIILSUS KURVISÕIDUL

Continental GT S saab adaptiivvedrustuse Bentley Dynamic Ride – Bentley uuendusliku 48-voldise elektrilise külgkaldevastase süsteemi, mis on mõeldud suurendama stabiilsust kiirel kurvide läbimisel ilma üldist sõidumugavust mõjutamata.

NELIKVEDU VAJADUSE KORRAL

Aktiivne nelikvedu annab teile nauditava juhitavuse peamiselt tagavedu kasutaval autol. Aga pruugib süsteemil vaid tuvastada, et tagarataste haardumine halveneb, kui samal hetkel lülitub automaatselt sisse nelikvedu.

Olukordades, kus mootori täisvõimsust pole tarvis, lülitatakse pooled selle silindritest automaatselt välja. Need hakkavad silmapilkselt uuesti tööle, kui teie otsustate kiirendada.

Lehekülg viimati uuendatud: 28.10.2022