AVENTADOR LP 780-4 ULTIMAE ROADSTER

Ajatuks saamine võtab aega.

Kujutage ette supersportautot, kus kõige kaasaegsemad tehnilised lahendused ja Aventadori võrratu disain sulanduvad kokku vabas õhus sõitmise võludega ehedaks adrenaliinirohkeks elamuseks.
Vaid 250 eksemplaris valmiv Aventador 780-4 Ultimae Roadster on uusim ja viimane legendaarse mudeliperekonna lahtise katusega versioon. 780-hobujõuline V12, uusim ja võimsaim seeriaviisiliselt valmiv vabalt hingav V12 Lamborghini ajaloos teeb selle mudeli Aventadori valikus kõige ikoonilisemaks.

TEHNILISED ANDMED

  • töömaht 6498 cm3
  • maks. võimsus 574 kW (780 hj) 8500 p/min juures
  • maks. pöördemoment 720 Nm 6750 p/min juures
  • tippkiirus 355 km/h
  • 0–100 km/h kiirendusaeg 2,9 s

VÄLIMUS

Roadsteri Lamborghini geenid on äratuntavad, ent veelgi teravamate joontega ning täiusliku kontrastiga läbimõelduse ja agressiivsuse vahel. See on disaini meistriteos, kus esteetiline ja praktiline täiuslikkus pole enam lihtsalt ideaalsed.
Eemaldatav katusepaneel, mis on valmistatud uuenduslikku RTM-vormimise kõrgsurvetehnoloogiat kasutades, tagab tugevuse ja mugavuse ning tõstab esile selle eriseeria elustiili ja vaimu.
Aventador 780-4 Ultimae Roadster tekitab emotsioone, mis on tugevad, kompromissitud ja ajas püsivad.

INTERJÖÖR

Selle lahtise katusega eriseeriamudeli interjöör ühendab sportlikkuse ja elegantsi võrratul moel. Kõrgekvaliteedilised ja oskuslikult töödeldud materjalid, sealhulgas süsinikkiud põhiliste detailide viimistluses ja laserlõikega tehtud Y-kujulise motiiviga Alcantara polstrite tarbeks, tagavad luksuslikule reisijateruumile absoluutse läbimõelduse.
Roadster esindab ainulaadset kombinatsiooni suutlikkusest, mugavusest ja rafineeritusest. Süsinikkiust plaadil on sõiduki järjenumber, mis tuletab meelde selle eriseeria eksklusiivsust.

NELIKROOLIMINE

Uues Aventador LP 780-4 Ultimae Roadsteris tagab aktiivroolimise (Lamborghini Dynamic Steering) ja tagarattaroolimise süsteemi (Lamborghini Rear-Wheel Steering) erakordne kombinatsioon dünaamilise suutlikkuse, mis parendab manööverdusvõimet väikestel kiirustel, optimeerides samas juhitavust ja stabiilsust suurtel kiirustel.
Tegelikult kohandub LDS-süsteem nii kiiruse kui ka valitud sõidurežiimiga ning valib vastavalt sellele kiirema või aeglasema rooliülekande, kuna LRS-süsteem tegeleb kahe elektromehaanilise täituri vahendusel tagasilla roolimisega. Tulemuseks on enneolematu sõidukogemus.

AKTIIVVEDRUSTUS

Magnetoreoloogiliste esi- ja tagaamortisaatorite ning tõukurvarbadega vedrustus suudab kohandada auto dünaamilist käitumist teeolude ja valitud sõidurežiimiga ning Aventador LP 780-4 Ultimae Roadster tagab harukordse reaktsiooni kõigis dünaamilistes tingimustes.
Lisaks külgkalde ja sõiduki kere soovimatu liikumise kompenseerimisele on see süsteem mõeldud töötama koos tagarattaroolimisega.

NELIKVEDU

Nelikveosüsteem on spetsiaalselt optimeeritud töötama koos pardalolevate uute aktiivsüsteemidega – esmajoones tagarattaroolimisega – ning tagab suutlikkuse ja sõidunaudingu ka halva haardumise korral. Sõltuvalt valitud sõidurežiimile ja sõiduoludele muudetakse veojõu jaotust esi- ja tagasilla vahel muudetakse reaalajas dünaamiliselt.
Sõiduki uuenduslikke aktiivsüsteeme täiendavad veel uue põlvkonna Pirelli P Zero rehvid.

4 SÕIDUREŽIIMI

Suutlikkust, naudingut ja turvalisust sõiduolud suurt ei mõjuta: Aventador LP 780-4 Ultimae Roadsteri uus dünaamiliste režiimide valiklüliti tagab täieliku kontrolli.  Mootorit, käigukasti, haardumist, vedrustust ja stabiilsuskontrolli süsteemi saab optimaalselt seadistada sõidurežiimide STRADA, SPORT ja CORSA valimisega. Ning režiimiga EGO võib kõiki üksikseadistusi oma äranägemisel muuta, et saavutada täiesti isiklik sõiduelamus.

MOOTOR

LP 780-4 Ultimae Roadsteri südameks on Lamborghini ajaloo võimsaim seeriatoodanguna valmiv vabalthingav V12. See tulemus saavutati titaanist sisselaskeklappide juurutamisega, tänu millele maksimaalvõimsus on nüüd 780 hj (574 kW) 8500 p/min juures. Kompromissideta suutlikkuse väljenduseks on hingetukstegev kiirendus – paigalt 100 km/h saavutamiseks kulutab Aventador vaid 2,9 sekundit.

Kütusekulu ja heitmenäitajad*: keskmine kütusekulu 18,0 l/100km (WLTP), keskmine CO2 heitkogus 442 g/km (WLTP)

KÄIGUKAST

ISR-käigukast (ISR – Independent Shifting Rods, sõltumatud lülitushargid) tagab Aventador LP 780-4 Ultimae Roadsterile välkkiired käiguvahetused, mis suudavad tekitada intensiivseid elamusi. See äärmiselt kiire robotkäigukast pakub sellisele  supersportautole kaht väga olulist eelist: erakordselt väikest massi ja isegi manuaalkäigukastist väiksemaid mõõtmeid.

MONOKOK

Süsinikkiust monokok (kandeosa) on Aventadori mudelite konstruktsiooni meistriteoste kroon ning selles mudelis hakkab kohe silma ka süsinikkiu laialdane kasutamine. Ühes tükis valminud monokok pakub märkimisväärset kaalusäästu ja enneolematut jäikust.

Lamborghini mudelite saadavus võib riigiti erineda. Täpsemat Infot saad oma kohalikust müügiesindusest.

Lehekülg viimati uuendatud: 05.04.2023